Klacht: Niets ontvangen.

op 30 juni 2020 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25-05-2020 een bestelling geplaatst bij MiniInTheBox en betaald met iDeal via WorldPay Customer Payments, een bedrag van € 15,56. ( Dat was voor een bureau telefoonhouder inclusief verzendkosten ) Tot op heden geen Bestelbevesting, geen Betaalbevestiging en geen Verzend bevestiging ontvangen. Dus ook geen enkele e-mail met uitleg over de situatie.

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als ik de e-mail met de verzend bevestiging in de mailbox krijg, of als het artikel niet geleverd kan worden mijn geld terug gestort krijg. ( P.S. Het is wel vreemd, dat ik vanaf mijn bestelling bijna iedere dag reclame ontvang in mijn mailbox van MiniInTheBox)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MiniInTheBox.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MiniInTheBox.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door whpheijster