Klacht: Niets ontvangen

op 18 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb 26 november bij ze besteld en het zou 8 december zijn verzonden zie ik in de bestelstatus.
Echter heb ik nog niets ontvangen. Ik heb net een puppy en heb dringend de warme kleertjes nodig met dit koude weer. Ook zit er een verjaardagskadootje bij. Ik krijg ze niet te pakken. Je kunt niet bellen of mailen en alleen een formulier sturen via de site maar de login doet het dan ineens niet.

Dat ze contact opnemen en me informeren wanneer ik het pakje kan ontvangen. Ik heb nu een slecht gevoel erbij. Ze promoten ook een verzekering mocht het zoekraken en ik vermoed dat dit hum policy is. Af en toe gewoon niets opsturen en tegen de klant zeggen dat ze het hadden moeten verzekeren.... Graag contact!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 december 2012 om 04:29 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Uw bestelling is op 8 december verzonden, dat is nog geen maand geleden. U hebt hierover bericht gekregen. Daarnaast hebt u zelf bij uw bestelling gekozen voor gratis verzending. De levertijd voor deze verzendmethode (Super Saver) is doorgaans, zoals duidelijk vermeld, 10-20 werkdagen, wij vragen u dus nog even geduld te hebben.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Wij willen u verder graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door monc