Klacht: Niets ontvangen

op 13 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan, geld overgemaakt ad €49,-. Vervolgens een mailtje dat de bestelling niet doorging. Vervolgens een aantal mails gestuurd met verzoek om teruggave, echter hier heb ik nooit antwoord op gekregen en ook geen teruggave van mijn geld ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Terugstorting van mijn geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Reactie van de melder van de klacht habee2

5 jaren geleden - Op mijn reactie (mailtje)op mededeling dat ik moet mailen naar Info@groupon.nl na 3 dagen nog niets gehoord. Dus maar bellen. Blijkt dat er pas binnen 5 tot 10 dagen een reactie zou (kunnen) komen. Nu krijg ik binnen 5 tot 10 dagen -via mail- te horen of ik mijn geld terugkrijg. Zal mij benieuwen.

Alle klachten die gemeld zijn door habee2