Klacht: Niets ontvangen

op 10 december 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo ik heb Adidas schoen besteld waarvan het bedrag is afgeschreven maar ik heb niets ontvangen geen mail en geen schoenen.
Het gaat om het volgende kenmerk 03-12-2017 15:33 uur
0030002494615646
Omschrijving 4415123115810238
IK heb het geld overgemaakt op reknr NL91ABNA0621386839
Kan ik het geld teruggestort krijgen.
Mijn reknr is NLNL64 INGB 0005836037

Arno Vink

Ik ben tevreden als ik mijn schoenen krijg of het geld terug gestort.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 december 2017 om 09:25 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com