Klacht: niets ontvangen

op 17 juli 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Beste, op 09-06-2016 heb ik dit besteld en betaald om 00:48u met ordernummer DD01123703 1x – Kanger EVOD 2 e-sigaretten Kanger EVOD 2 – blauw, tot op heden heb ik niets ontvangen en krijg ik zelfs geen antwoord op mijn mails,
Mvg,
Matthijs Eddy

Mijn levering zo snel mogelijk voldoen en indien dat niet mogelijk mijn bedrag x 2 als schadevergoeding terug storten op mijn rekening,
Mvg,
Matthijs Eddy

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 25 juli 2016 om 15:15 geantwoord

Wij hebben helaas bericht gekregen dat 1x - Kanger EVOD 2 e-sigaretten Kanger EVOD 2 - blauw, niet meer leverbaar is.
Wij hebben contact met de klant gehad of de klant het erg vindt als de Kanger EVOD 2 e-sigaretten Kanger EVOD 2 zwart is in plaats van blauw. Wij zijn er uit gekomen en de zwarte variant wordt zsm verzonden naar de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door deneddy1