Klacht: Niets ontvangen

op 02 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb een Wii / Wii U MotionPlus-afstandsbediening met Nunchuk besteld. Ik kreeg een mail waarin stond dat ie gestuurd was.

Ik heb niks ontvangen, probeerde via de site te achterhalen hoe en wat, maar de bestelling stond niet eens meer bij ‘Mijn Bestellingen’

Via de site zie ik niet hoe ik de klantenservice kan benaderen.

Ik wil snel weten of hij de bestelling nog hier kan zijn voor mijn zoontje jarig is, anders wil ik mijn geld terug.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

10 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 juli 2016 om 21:21 geantwoord

Beste heer Koolhoven,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-05-04 is verzonden via PL-Mailamericas Sunyou Mail-Sunyou. Volgens de koerier is het pakketje inmiddels afgeleverd.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door martinkoolhoven@gmail.com