Klacht: niets ontvangen

op 10 februari 2016 over 12deals.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

niets ontvangen,maar toch 8,75 betalen.
eerst ontvangen van bestelde goederen ,daarna pas betalen.
plus incasso kosten

Gewenste Oplossing:

zending annuleren.en incasso intrekken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 12deals.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 12deals.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door 12deals.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12deals.nl

Heeft op 13 mei 2016 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer, 

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw pakket op 10 februari naar u verzonden. Tevens zien wij dat de rekening inmiddels door u is voldaan. Wij vermoeden dat het probleem inmiddels al verholpen is.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice 12deal
http://www.12deal.com

Alle klachten die gemeld zijn door drum538