Klacht: niets geleverd

op 05 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL beweert ( op hun trackingsite ) op 3 juli rond 18.15 uur een pakket te hebben afgeleverd op mijn adres . Er is evenwel niets afgeleverd, ik was gewoon thuis , niets gehoord of gezien , de buren ook niet.
Op een email naar DHL wordt niet gereageerd

Gewenste Oplossing:

De levering van het pakket binnen een week.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 juli 2012 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben uw vraag doorgezet naar DHLFORYOU.NL . Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Mocht u inhoudelijk vragen hebben over uw zending dan kunt u contact met de customer service van DHLFORYOU.NL via 0900 222 21 21 of per mail naar klantenservice.dhlforyou@dhl.com .

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

DHL Express Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door chrisghani