Klacht: Niets dan ellende met onze Sparta ion fietsen!

op 23 augustus 2016 over Sparta in de categorie Fietsmerken

In april 2013 hebben we 2 x bijna € 3.000,00 betaald (per fiets dus!) in de hoop dat we jarenlang plezier van onze nieuwe Sparta ion fietsen zouden hebben, maar niets is minder waar.
Eerst zaten de accu’s dermate los dat de stroom na iedere hobbel wegviel, dat probleem is uiteindelijk opgelost.
Nu blijken we al aan nieuwe accu’s toe te zijn, wat een dure grap als je dat iedere 3 jaar zou hebben! En we hebben geen keus, de stroom valt plotseling weg, daar sta je dan in de middle of nowhere. Niet dat je bijvoorbeeld ziet dat de stroom sneller opraakt dan anders zodat je nog naar huis kunt fietsen. Nee, zo heb je 51% stroom en zo heb je 0,0 %!
We werken allebei, fietsen voornamelijk in het weekend en in onze vakanties, er zijn al diverse vakanties volledig verpest doordat we onze fietsen niet konden gebruiken!

Als er een manier te vinden is waarmee we weer vertrouwen in onze dure fietsen zouden kunnen krijgen, dan is dat al heel wat.
En een compensatie van de gemaakte kosten en de verpeste vakanties zou alles weer goed maken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sparta

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sparta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke Lurvink