Klacht: niets besteld toch gekregen, het is toch geen sinterklaas????

op 21 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Jawel, via Facebook heb ik op een site gekeken voor schoonheidsproducten, maar nooit iets besteld. Nu heb ik een pakje met een soort flaporen van plastic en een paar zakjes kleeftroep die je op je gezicht moet smeren of op je hoofd…..Ik moet binnen 10 dagen 44,90 betalen. De zakjes zijn zo groot als 3 theezakjes. Ik heb het niet geopend. Ik wil het niet, maar de flaporen van plastic krijg ik er gewoon zo aardig gratis bij. Niet om gevraagd maar toch gekregen. Ik heb een mail gestuurd en ze reageren erg zelfverzekerd. ik moet even wachten op wat de medewerker van het bedrijf gaat beslissen. Kom nou toch, waar zitten jullie in nederland?? dan kom ik het zelf terugbrengen, want als ik het opstuur moet dat aangetekend omdat ze niet zeker weten of het aankomt……………….. Oh ja en ze wisten van de Oplichterij die de Avro heeft uitgezonden.

Creditnota en niet terugsturen van die spullen, dat moet dan wel aangetekend.
Ik heb er niet om gevraagd en via het filmpje van de Avro oplichting hoed je het zelfs niet terug te sturen. Ik heb er niet om gevraagd. simpel toch.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 23 juli 2017 om 22:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door nanschepers