Klacht: niets besteld, niets ontvangen, toch aanmaning

op 19 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb niets besteld, niets ontvangen, maar krijg wel aanmaningen van Luxstyle

Gewenste Oplossing:

geen aanmaningen meer, en brief met excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 september 2016 om 22:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hafida,

Bedankt voor uw schrijven.

We sturen enkel bestellingen op wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling wordt ingevoerd.
Als u nooit op onze site of Facebook pagina bent geweest, dan verzoeken wij u om aangifte te doen van identiteitsfraude en een kopie hiervan naar ons toe te mailen.

De bestelling is oorspronkelijk naar Belgie verstuurd ipv. Nederland waardoor het mogelijk is dat de zending onderweg verloren is gegaan.

We hebben de factuur gesloten en u kunt de herinnering negeren.

Alle klachten die gemeld zijn door belkaid