Klacht: Niets besteld

op 27 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Facebook ging ik een kijkje nemen bij een artikel van LuxStyle. Ik wilde iets bestellen maar op een gegeven moment kwamen er teveel reclame en vreemde vragen voorbij dat ik direct besloot af te sluiten. De volgende dag kreeg ik een mail dat ik iets besteld had. Ik heb tot 2x toe gemaild dat ik niets besteld had en zeker niets wens te ontvangen!!
Volgens LuxStyle kon ik het NIET BESTELDE artikel retourneren naar een adres in Denemarken. IK heb gemeld dat ik hun mailadres ging blokkeren.
Nu krijg ik van Direct Pay een (2de)aanmaning dat ik moet betalen binnen een paar dagen. Zo niet, dan gaan ze incassokosten berekenen.

Gewenste Oplossing:

LuxStyle én Direct Pay moeten stoppen met deze praktijken.
Ik heb ook al aangegeven bij Facebook dat het oplichters zijn.
Wat kan IK nog meer doen............ik heb NIKS besteld!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sbv