Klacht: Niet zoals gepland

op 13 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke ochtend hoor ik om 07:04 bus 73 te pakken van Arriva in Winterswijk. Nu komt het bijna 95% van de dagen er op neer dat deze bus pas om 07:10 bij mijn halte aanwezig is. Ik vind het erg vervelend dat dit pas een ongeveer 3 minuten voor aankomst van de bus wordt aangepas op ov9292. Vooral nu in de winter is het echt niet fijn om in de ochtend erachter te komen dat de bussen elke keer niet op tijd aankomen.

En dan heb Ik ook nog wel eens gehad dat er dan vanuit ging dat de bus later aankomt en op dat moment kwam de bus dan wel gewoon op tijd. Het is lastig te pijlen op deze manier.

Wanneer de bussen op de geplande tijden op tijd aankomen. Als het dan vaker voorkomt dat de bussen later aankomen op de geplande tijd wijzig die tijden dan een enkele minuten later.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 februari 2018 om 07:25 geantwoord

Beste Gulnar,

Wat balen dat je bus vertraging had! De N18 tussen Harreveld en Lievelde is ter hoogte van Lichtenvoorde in beide richtingen gestremd in verband met een ongeluk. Hierdoor lopen onze bussen momenteel inderdaad vertraging op. Dit is niet iets waar wij invloed op hebben.

Nina
Webcareteam Arriva

Heeft op 13 februari 2018 om 07:29 geantwoord

Af en toe een enkele minuten vertraging is begrijpelijk maar er vanaf september vind ik het echt te vaak voorkomen. Vind het jammer dat het wordt gekoppeld aan externe factoren.

Alle klachten die gemeld zijn door Gulnar