Klacht: Niet werkende produkten

op 23 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

De klacht begind met het doorgeven van een verhuisbericht. Wij zouden een horizon krijgen verstuurd naar het oude adres terwel hij naar het nieuwe adres zou worden gestuurd. Met met parket dienst gebeld parket naar jullie terug gestuurd,met ziggo gebeld dat was niet zo volgens mevr deze mevr heeft alles wat besproken was met eerste medewerker geanuleerd. 8 februari geen tv zenders meer om half7 s avonds,gebeld nauw we hadden toch ned 1,2,3 nog dat kreegik te horen van deze meneer. Deze meneer heeft alles van nummer2geanuleerd dit gaat door tot mederwerkster nummer 7 dankzij haar konden we wat zenders erbij krijen en heeft ze voor 16 februari een monteur geregeld, deze monteur kreeg het niet voor elkaar. Maandag monteur de heerFokko Scholte, die man kreeg het voorelkaar dat telefoon en internet het deed. Volgens hem moest er iets bij jullie omgezet worderden dat de horizon het zal doen. 2 dagen gewacht weer gebeld doet het nog niet. Dan krijg je een mail voor betaling zorry waar voor weergebeld kan pas iets mee gedaan worden al alles werkt ,weer afspraak voor monteur deze meneer is 23februari geweest de heer Eddy ter Veer kan ook niks beginnen de heer F Scholte heeft mail gestuurd en ook de heer ter Veer stuurd mail naar inhoom en hfc. Ik vraag me echt af of dit de manier is hoe jullie met mensen om gaan. De aan bieding die gedaan is is standaard voor 3 maand volgens de reclame, waarvan nu 1maand om is en niks dan elende en bellen naar jullie dan menzen treffen die dus maar wat doen ik denk dat ik na dit alles wel recht heb op een helle goedde vergoeding want ik vindt het niet normaal hoe er met ons is omgegaan .
G van der Molen

Dat het goed is opgelost en een goede compensatie is geregeld.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gvandermolen@hotmail.com