Klacht: Niet-werkende licenties – van het kastje naar de muur

op 04 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Licenties besteld en betaald voor schoolboeken. Blijken niet te werken. Nu inmiddels al dagen met verschillende mensen van de helpdesk aan het bellen, beloftes die niet nagekomen worden (ja ik onderschep uw mail en stuur deze gelijk naar de juiste afdeling. Na twee dagen zelf maar gebeld, bleek dus niet doorgestuurd) en nu weer twee dagen later krijg ik een mail waarin een werkwijze staat die niet werkt. Erger nog, dit is de werkwijze die ik al aan vier medewerkers inmiddels gezegd had die dus niet werkt.
Het ergste is misschien nog wel dat er door één van de medewerkers die ik gesproken had gezegd werd dat het een vaker voorkomend probleem was. Als dat echt zo is en anderen worden ook op deze zelfde belabberde manier geholpen, vrees ik dat ze veel klanten gaan verliezen.

Al ik eindelijk eens een werkende licentie heb. Maar tevreden over de afhandeling van mijn klacht zal ik inmiddels niet meer worden vrees ik.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 05 september 2016 om 21:18 geantwoord

Goedenavond Rilo,

Gisteren heb je een mail ontvangen met een een code waarmee je de licentie kan activeren.
Helaas zijn er nog wat technische issues. Er wordt hard aan gewerkt om ervoor te zorgen dat alle licenties het zo snel mogelijk gaan doen.

Excuses voor het ongemak!

VanDijk.nl

Heeft op 09 september 2016 om 16:03 geantwoord

Dagenlang (in totaal een paar uur) bellen en mailen heb ik dan eindelijk de oplossing gekregen. De oplossing die ik zelf al aangedragen had. Een klant zou hier niet zelf zo veel moeite voor moeten hoeven doen.

Bericht van Van Dijk Educatie

4 maanden geleden - Beste Rilo, Wat vervelend dat het je zoveel moeite heeft gekost. Wij bieden onze welgemeende excuses aan, en zijn blij dat het inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door rilo