Klacht: Niet werkende koel-vriescombinatie

op 13 februari 2018 over Aldi in de categorie Supermarkten

Wij hebben op 18 januari 2018 een Quigg koel vriescombinatie MD 37353 in de aanbieding bij uw vestiging in Lochem gekocht, deze bij ons geplaatst en de koelkast werkt wel, maar de vriezer niet, na herhaaldelijk bellen met de klantenservice 0900-2352534 (en nooit terug gebeld worden) is er afgelopen zaterdag een andere combinatie geplaatst en wat schets onze verbazing deze doet het ook niet, naar weer gebeld te hebben met de klachtenlijn, alles uitgelegd te hebben en gevraagd om een monteur om naar de koelkast te kijken met de vraag of er door ons soms iets verkeerd is gedaan, moeten wij weer het serienummer opgeven, dus weer de koelkast van de kant te halen, en gaat het hele traject waarschijnlijk weer opnieuw van start, wij hebben dus na 4 weken nog steeds geen werkende koel / vriescombinatie. Onze vraag is hierin zijn er meer van deze niet werkende combinaties verkocht? En op welke manier is hierin een andere oplossing te vinden dan via een klantenservice die ons ook elke keer een euro per minuut kost.

Wij zijn tevreden als er een monteur komt om de klacht op te lossen en niet via een klantenservice waar ze alleen maar om nummers vragen en niets oplossen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlie75