Klacht: Niet werkende kadokaart

op 08 februari 2018 over RestaurantCadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een restaurancadeau (pasje met tegoed) Bij gebruik in een restaurant bleek hij bij het afrekenen niet te werken. Bedrijf gemaild. Reactie gekregen dat ik een nieuwe pas zou krijgen. Dit is inmiddels 3 weken geleden. En tot op heden geen reactie meer ontvangen van het bedrijf en ook geen nieuwe pas op de deurmat. Op de Facebook pagina van restaurantcadeau zijn meerdere soortgelijke klachten te lezen.

Gewenste Oplossing:

Tevreden met een nieuwe pas met tegoed van 50 euro (dat was wat op de pas stond) of nog beter. Een refund van 50 euro aangezien ik de pas wilde gebruiken maar uiteindelijk toch contant moest betalenz

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RestaurantCadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RestaurantCadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanessae