Klacht: Niet werkende incheckpoortjes bus, boete als gevolg

op 24 januari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

24 januari om 16:07 heb ik een vervoersbewijs moeten betalen van Qbuzz omdat ik in de bus niet ingecheckt was met mijn ov. Hier ben ik het niet mee eens omdat, toen ik in de desbetreffende bus stapte op Utrecht centraal, de incheckpoortjes het niet deden. Ik heb mijn ov er zelfs nog langs gehaald. Toen ik dit aan de controleur vertelde zei hij dat ik maar in de gaten had moeten houden wanneer de poortjes het wel weer gingen doen tijden de busrit omdat dat soms gebeurt. In alle redelijkheid had ik niet kunnen weten dat de poortjes die in het begin van de rit uitgeschakeld zijn zich opeens weer inschakelen. Ik voelde me dus best wel bedondert vooral omdat ik een studenten ov heb en normaal dus niet voor het openbaar vervoer hoef te betalen door de weeks. Dit vind ik erg jammer.

De controleur deed gewoon zijn werk maar ik zou willen vragen of het mogelijk is mijn geld, namelijk 25 euro, terug te vorderen. Ik hoop hier in ieder geval een bericht op terug te zien. alvorens bedankt

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Danique_r_