Klacht: niet werkende borstkolf

op 13 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een borstkolfapparaat aangeschaft ter waarde van € 359. De borstkolfapparaat heeft het na 3 maanden gebruik begeven. Ik heb gebeld met philips, maar omdat ik het factuur niet meer heb kijken zij naar serienummer. Serienummer dateert van 2013 en daarom valt het buiten de garantietermijn. Philips wil mij op geen enkele manier helpen. ik heb nu een groot probleem omdat ik als werkende niet kan kolven.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijin als mijn borstkolf wordt gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kando