Klacht: niet werkende bestelling

op 21 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 20-09-2017 bestelde ik bij U microsoft outlook 2016,

maar ik kan hem niet vinden in mijn pc?

kan je mij iets laten weten AUB

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 september 2017 om 12:15 geantwoord

Geachte meneer Duquet,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Zonder referentienummers kan ik helaas uw transactie niet lokaliseren. Maar gezien wij slechts de technische dienstverlener voor deze betaling geweest zijn, kunnen wij u waarschijnlijk niet verder helpen. Hiervoor zult u bij Microsoft moeten zijn: https://support.microsoft.com/en-us/contactus/

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com