Klacht: niet werken van mijn bestelde kaarten

op 06 augustus 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Helaas heeft een weekend Amsterdam mij nu 3 x 13,95 gekost, plus nog keer normale tarief van een gewoon kaartje.
Zaterdag jongstleden wilde ik met vriendinnen naar de gaypride in Amsterdam.
Twee bonnen die ik gekocht heb werken niet. Deze heb ik zaterdagochtend als nog naar het kruidvat gebracht.
Na telefonisch contact met de ns. Want helaas word ik van het kastje naar de muur gestuurd door de website.
Vrijdagavond heb ik online een kaart besteld, ook deze werd geweigerd. Zelfs bij de ns.
Met veel plezier kom ik al jaren bij het kruidvat, en was ik een tevreden klant.
Hoe kan dit op een vriendelijke en nette manier opgelost worden.
Want persoonlijk vind ik het niet kunnen dat er reclame wordt gemaakt, en vervolgens ik meer dan ruim genomen 80,00 euro moet betalen voor een weekendje weg.
Graag wil ik meewerken tot een overeenkomst en om zijn minst een mooi tegen aanbod. Ja ik ben bekend met computerproblemen. Maar dan nog.

Met vriendelijke groet

Marije van lennep

graag een bon dat ik als nog kan reizen.
Of een ander produkt naar gelijke waarde vanuit het kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marijevanlennep