Klacht: Niet werken product geleverd door groupon, maar groupon reageert niet.

op 01 februari 2014 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Voor kerst heb ik een gezichtsreiniger 4d 2in1 motion gekocht als kerstkado gekocht. Al sinds het eerste gebruik waren er gebreken, namelijk dat deze heel zwak roteerde (bijna niet zodra je het apparaat zacht tegen je gezicht aan zette stopte het al met roteren) en dat het na een aantal seconden steeds uitviel. Nu dacht ik dat het aan de batterijen lag en heb deze vervangen, het probleem blijft zich helaas voordoen. Nu heb ik hier een stuk of vijf keer telefonisch contact over gehad met groupon waarbij ik bij mijn laatste telefoontje eindelijk de juiste gegevens kreeg om een klacht te melden. Direct een email met mijn klacht erin verstuurd. Dit was dus ruim een maand geleden. Normaliter krijg ik binnen een week a twee weken antwoord terug van groupon, maar ik heb tot nu toe niet eens een ontvangstbevestiging gekregen. De mail uiteraard verschillende malen verstuurd ook naar groupon zelf in de hoop dat zij het naar de juiste afdeling zullen sturen. Maar niks. Het blijft stil bij groupon. Erg onprofessioneel. En en bellen met groupon lijkt bijna geen zin te hebben omdat het lijkt of bijna niemand ABN beheerst.

Met een werkend product of mijn geld terug. Heb het product geen één keer kunnen gebruiken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jedyn