Klacht: Niet wachten op aansluiting vanuit Duitsland

op 16 juni 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op donderdag 14 juni 2018 reisde ik met de IC144 vanuit Hannover. Aankomst op Amersfoort zou 18:24 uur zijn op perron 7 en dan vertrek naar Rotterdam CS om 18:28 uur op perron 6.
De IC144 kwam om 18:28 uur aan op Amersfoort. Ik zag de trein naar Rotterdam CS staan. De deur van de trein ging en ik wilde uitstappen. Op dat moment vertrekt de trein naar Rotterdam CS. Voor mijn neus. Ik kom uit Berlijn en was de hele dag onderweg. Dit betekende 30 min vertraging.

In Duitsland, België en Engeland communiceert men onderling zodat treinen op elkaar aansluiten. Helaas niet in Nederland.
Ik reis normaal nooit met de trein en dit werkt niet als een visitekaartje.
Echt belachelijk dat de trein naar Rotterdam niet even 1 minuut wacht zodat iedereen de aansluiting kan halen. Dat die service niet wordt gegeven snap ik echt niet.

Als er begrip wordt getoond in een persoonlijke gemaakte mail. En iets waardoor de NS mijn onnodige vertraging compenseert.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xander2018