Klacht: niet vriendelijk behandelt

op 15 september 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 15 september 2017 om 10:29 geantwoord

Beste Kelly,

Helaas is onze koerier, zoals door de Klantenservice is aangegeven, gisteren overvallen en was jouw bestelling onderdeel van de gestolen goederen. Naar wat ik begreep is er al verteld dat er een vervangorder wordt aangemaakt voor jouw bestelling. Zodra bekend is dat de vervangorder klaar is wordt er contact met je opgenomen zodat er een nieuwe afspraak gemaakt kan worden.
Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu langer moet wachten op de levering van je telefoon. Onze callagent gaf aan dat er al enkele keren contact is geweest maar deze konden je helaas nog geen update geven over wanneer de telefoon alsnog geleverd kan worden. Ik hoop je hier vandaag over te kunnen informeren.

Excuses voor het ongemak.

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door kellygerco