Klacht: niet voorradig, wel aanbieden

op 21 december 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik zag op de site jean-paul gaultier 200ml.
Als ik deze wil bestellen kan ik deze alleen kopen bij een partner die maar liefst 20% duurder is dan in de winkel om de hoek(etos,ook AH).
bij contact krijg ik 2x t zelfde antwoord.
(blabla,wij kunnen u wel leveren via,…)
er word wel aangeboden maar niet geleverd door bol.com
Jammer dat dit zo moet gaan,voor mij geen bol.com meer
ik kreeg een cadeaubon van 100 euro,…heb dan liever t geld terug,maar dat mag natuurlijk niet

Een mooie oplossing zou zijn bv 2x 125ml flacon leveren voor de prijs van 1 200ml flacon. dan kun je een warme douche verwachten.
Ik kan nu niet kopen wat aangeboden word en dus mag ik meer gaan betalen dan in de winkel.
Ik vind dat niet zo klantvriendelijk en zeer zeker niet klantgericht.
Tot nu toe dus bol.com niet meer voor een flacon(van200ml jean-paul caultier)

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 21 december 2012 om 12:25 geantwoord

Beste haagsetom1964,

Zojuist heeft u een mail van ons gekregen. U kunt met de cadeaukaart een bestelling plaatsen op onze site.

Bol.com

Reactie van de melder van de klacht haagsetom1964

6 jaren geleden - Nah ja zeg,bol zegt u kunt een bestelling plaatsen op onze site!! Ik krijg als antwoord: wij hebben geen leveranciers die ons dit artikel leveren maar wel kunt u bestellen bij onze partners,.... Dus,..uw partners krijgen wel geleverd door de leveranciers ,..maar bol.com niet? Is dat niet vreemd? Mooi is dan dat deze flacon bij de etos(ook A-hold) de goedkoopste prijs van nederland hanteert ,..wil Etos(A-Hold) niet leveren aan Bol.com(A-Hold) Of een idee? Ik zou eens kijken waar de Etos ze besteld he? Die leverancier wil denk ik wel aan A-Hold leveren denk u ook niet? Een hoop gelul en geen voordeel Ik koop voor m,n tegoedbon van 100 euro wat anders bij bol.com omdat het moet en dat zal dan gelijk t laatste zijn wat ik daar ooit zal kopen,... Dank u wel,.....$%^$#

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door haagsetom1964