Klacht: niet volledig terugstorten van het saldo op OV chipkaart

op 06 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond 06-09-2016 heb ik een Trajact Vrij kaart gekocht voor mijn zoon. Deze kan hij vanaf morgen gaan gebruiken.
Nu hoor ik net van mijn zoon dat hij 50 euro heeft gestort op de OV chipkaart.
Ik bel net naar 0900 0980 en krijg te horen dat ik, ondanks dat mijn zoon al vanaf morgen gebruik kan maken van zijn Trajact vrijkaart, toch eerst verplicht is om €20,00 op te maken voordat de overige €30,00 terug gestort kunnen worden. Dit vind ik onvoorstelbaar en niet terecht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als het geld volledig teruggestort wordt. Zeker in dit geval omdat alweer gebruik maakt van een ander produkt van de ns.

Ik ga er dan ook van uit dat dit in orde gemaakt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 07:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kinks24