Klacht: niet volledig terugstorten van het saldo op OV chipkaart

op 06 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vanavond 06-09-2016 heb ik een Trajact Vrij kaart gekocht voor mijn zoon. Deze kan hij vanaf morgen gaan gebruiken.
Nu hoor ik net van mijn zoon dat hij 50 euro heeft gestort op de OV chipkaart.
Ik bel net naar 0900 0980 en krijg te horen dat ik, ondanks dat mijn zoon al vanaf morgen gebruik kan maken van zijn Trajact vrijkaart, toch eerst verplicht is om €20,00 op te maken voordat de overige €30,00 terug gestort kunnen worden. Dit vind ik onvoorstelbaar en niet terecht.

Ik ben pas tevreden als het geld volledig teruggestort wordt. Zeker in dit geval omdat alweer gebruik maakt van een ander produkt van de ns.

Ik ga er dan ook van uit dat dit in orde gemaakt wordt.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 07:57 geantwoord