Klacht: niet volgens afspraak

op 28 september 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Er was ons verteld dat alles over zou gaan naar KPN, vervolgens zou alles opgezegd worden bij ZIGGO, wij hadden een uitgebreid televisie pakket, wat nu alleen het bazis pakket is
Nu krijg ik naar mijn verbazing een dubbele rekening zowel van KPN en van ZIGGO. Nadat ik van middag gebeld heb kan ik alleen via deze manier mijn klacht doen, en ze verleden mij dat er geen overgang sevice bij was.
Ik ben hier niet blij mee want door Jullie heb ik nu dubbele kosten.
Wat mij aangaat ben ik er wel klaar mee want wie gaat deze kosten betalen. Het is allemaal verkeerd door voor gespiegeld bij de werving van leden. en kom ik voor hoge kosten te staan. door problemen met mijn laptop verdwijnen de e- mails die ik gekregen heb en kan ze niet meer vinden.Ik verwacht van jullie een compensatie voor de extra kosten en als dat niet gaat wil ik geen klant meer bij jullie zijn.

Ik ben tevreden als wij het volledige pakket krijgen voor de prijs die was aan geboden.
en een comppensatie van de dubbele kosten van Ziggo.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Anthonie