Klacht: Niet voldoen aan contract

op 28 mei 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Vorig jaar heb ik een wereldwijd abonnement afgesloten bij de Basic-Fit. Ik woonde destijds in Spanje dus heb hem hier afgesloten. Ik heb bewust een wereldwijd abonnement afgesloten zodat ik in Nederland verder kon sporten op dit abonnement. Hier heb ik dus ook voor betaald.

Tijdens de Corona pandemie kon ik van de ene op de andere dag niet meer reserveren. Ik ben hier nooit over geïnformeerd. Toen ik na vele pogingen met de klantenservice in contact kwam werd mij verteld dat dit komt omdat ik een Spaans abonnement heb afgesloten en daardoor niet meer in Nederland kan sporten. Dit vond ik al gek want ik heb een wereldwijd abonnement.

Daarna vroeg ik of dit omgezet kon worden in een Nederlands abonnement. Dit was alleen mogelijk als ik een geheel niet jaarabonnement afsluit. Aangezien ik nog niet weet wat ik volgend jaar wil gaan doen weet ik niet of ik een geheel nieuw jaarabonnement zie zitten. Daarnaast vind ik dat Basic-Fit mij zeer slechte service heeft verleend afgelopen jaar dus zie ik het hoe dan ook niet zitten. De tijd dat de sportscholen wél open waren heb ik daarom gewoon niet kunnen sporten, terwijl ik wek heb betaald.

Ik ben tevreden als ik of mijn geld terug krijg van de maanden waarin ik niet heb kunnen sporten en mijn abonnement zonder een nieuw jaar abonnement af te sluiten wordt omgezet in een Nederlands abonnement zonder een meerprijs te betalen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 31 mei 2021 om 07:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Emmavandeveen