Klacht: niet verlenen van service

op 13 januari 2014 over Livik in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De verkoper had mij toegezegd en op de bon gezet dat ik sierkussen bij de bank zou krijgen als ik meteen zou beslissen. Dit heb ik gedaan, nu heb ik wel kussens gekregen maar er lagen 4 kussens op en ik kreeg er maar 2. De 2 waren in dezelfde stof als de bank de andere 2 sierkussens zaten niet bij de aankoop.
Hij gaf toe dat dit niet goed gecommuniceerd was maar ik kreeg de kussens niet.
Tevens waren er veel problemen met leveren van de bank, ook niet goed gecommuniceerd volgens hem want hij had een week later als leveringsdatum. Tevens zou ik een leenbank krijgen met veel moeite heb ik die gekregen.
De chauffeur die het bracht moest ik helpen met binnen sjouwen omdat hij maar alleen was (ik ben een vrouw)
Dus al met al zeer slechte service.
Naar de winkel gegaan om een en ander te bespreken, in eerste instantie wist hij nergens van maar later toen ik de bon gaf wist hij alle details nog.

Gewenste Oplossing:

Als hij gewoon die 2 extra sierkussens gegeven had

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Livik

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Livik nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door christinep