Klacht: niet vergoeding gekregen zoals afgesproken

op 27 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben gebeld over de maanden storing die we hebben gehad hier sinds we hier wonen al . we zouden daarom een tegemoetkoming krygen van 180 euro en 20 euro inhouden voor de normale abbonement , dit is dus 160 vergoeding .de klacht is echter dat ik 140 euro heb ontvangen ipv 160

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden wanneer u dus nog 20 euro erby stort dan is alles ok en voel ik my dus tevree

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wolters22