Klacht: Niet vergoeden gemaakte factuur

op 29 december 2017 over Eigen Haard in de categorie Woningcorporaties

Op 15-11-2017 wordt mijn woning gloeiend heet ik loop naar mijn thermostaat en deze is uit, waarop ik naar de cv ketel loop en deze ook gloeiend heet wordt ik heb hierop geprobeerd het storingsnummer te bellen( hazzar zo heet het bedrijf)maar deze nam niet op sterker nog me telefoon ging niet eens over helemaal niks. Ik in paniek een uur gewacht en nog eens geprobeerd en tevens niks. Ik zit thuis met 3 kinderen waaronder een baby van nog geen week oud en ik weet dat een cv ketel gevaarlijk kan zijn en ik niet ga zitten afwachten tot er iets ergs gebeurd dus bel een onafhankelijk bedrijf om te laten kijken deze verteld mij dat me cv ketel aan het doorbranden was op zijn hoogste waardoor de ontluchter en bedrading aan het wegsmelten waren en dit levensgevaarlijke kan zijn en mogelijk brand had kunnen veroorzaken. Nu geeft meneer hazzar aan dit helemaal niet gevaarlijk is en zegt tegen eigenhaard ik geduldig had moeten wachten tot dat hij mij terug zo bellen. NOU IK VIND EEN UUR LANG GENOEG. En tevens heeft hij me nooit terug gebeld, nou heb ik alle onderdelen waarop duidelijk te zien is dat het aan het wegbranden is bewaard en dit ook aan eigenhaard duidelijk gemaakt maar ondank alles vergoed eigen haard de factuur niet. WAT HAD ME HUIS DAN MOETEN AFBRADEN VOOR EEN BEDRAG VAN €296 ???? tevens ga ik hier ook zeker werk van maken .
En wat nog het ergste is is dat als ik menner hazzar wel bereikt had dan hadden ze dezelfde kosten ook moeten betalen.

Waneer de factuur betaald wordt door eigenhaard dat hadden ze ook moeten doen als ik hazzar wel te pakken had gehad

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Haard

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Haard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Colindarommie