Klacht: Niet van deze tijd

op 15 februari 2018 over RestaurantCadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Bij opruimen kwam ik de restaurant cadeauklaart tegen die tot mijn spijt net een paar weken is verlopen. Vanwege ziekenhuis opname en vele keren daarna erheen is de datum ons ontschoten. Contact gezocht en coulance regeling aangevraagd. Hierbij word dus 9,95 gevraagd,echt belachelijk die prijs.Ik snap dat er dan voor een nieuwe kaart porto word gerekend maar dit kan echt niet. De kaart zelf heeft een waarde van 10,00 dus dan word het een duur grapje om verlenging aan te vragen.
We laten het denk ik maar zo want vind het echt te duur worden. De mensen van restaurant cadeau lachen zich waarschijnlijk rot om mensen die niet op de geldigheids datum letten. Vind het zeer jammer op deze manier.

Zorg dat de kaart een langere geldigheids periode heeft en vraag geen hoge kosten voor coulance regeling. Wees menselijk en klantvriendelijker.
Ik hoop echt dat er nog iets positiefs uitkomt , want het is erg sneu voor de gever van de kaart

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RestaurantCadeau

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RestaurantCadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Selij