Klacht: Niet uit de trein kunnen komen.

op 17 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat in de trein van Zutphen na Ruurlo, toen we in Ruurlo aankwamen stopte de trein zo dat we er niet uitkonden( voor de rode hekjes) ben samen met paar anderen snel naar andere deur gerend maar die zat al dicht en wou niet meer open, hierdoor moesten wij verplicht door naar Lievelde en daar een half uur wachten om weer terug naar Ruurlo te kunnen. Ik vind het levens gevaarlijk hoe het ging want hadden tussen de trein en de stenen kunnen vallen aangezien daar ook nog een grote ruimte tussen zat. En doordit is heel de planning van de dag veranderd waardoor meerdere afspraken heb moeten omplaatsen of zelfs niet door is kunnen gaan.

Al de trein zo stopt waardoor iedereen er gewoon netjes uit kan stappen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Goedemiddag LisaEngelberts, Oh jee, dat klinkt heftig! Een trein hoort volledig langs het perron te staan op het station. Wanneer is dit precies gebeurd? Met vriendelijke groet, Jan Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht LisaEngelberts

4 maanden geleden - Hallo, Dit is op 17-02-2018 om 13:52 gebeurt. Samen met twee andere mensen. Groet, Lisa Engelberts

Arriva

Heeft op 17 februari 2018 om 14:52 geantwoord

Hallo Lisa,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb je melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling zodat hier verder naar gekeken en onderzocht kan worden. Het is, zoals ik eerder al aangaf, niet de bedoeling dat een trein niet langs het perron. Dat je hierdoor een minder fijne reis hebt gehad is niet leuk om te lezen. Excuses hiervoor!

Jan
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door LisaEngelberts