Klacht: niet toesturen nieuwe chipkaart.

op 05 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

l.s
ik stuur nu dus maar even een mail, want ik ben er ben beetje zat van..

Vanochtend een 15 minuten aan de telefoon gezeten(0900 nr a 0.90 pm.)
een medewerker van u aan de telefoon gehad-(Jan Wit) die naar mijn idee van toeten en blazen wist . Die man was werkelijk niet te duidelijk te maken waarvoor ik belde.
Waar het om ging is dat ik in mei mijn o.v chipkaart op advies van jullie naar jullie toegestuurd heb omdat toen ik een kaartje wilde kopen met 40% korting mijn ov kaart het niet bleek te doen. Aan de balie (Schihol) toen een formulier gekregen die met chipkaart nart jullie toegestuurd.. Tot op heden geen nieuwe kaart gehad, waar we vorige week achter kwamen omdat ik toen met mijn vrouw-die een abonnement heeft, met de trein weggingen. We hebben toen dus al een kaartje zonder korting moeten kopen.
Vanochtend dus naar de klantenservice gebeld. de persoon die ik toen aan de telefoon had heeft mij meer dan 10 minuten aan de telefoon gehouden en toen snapte hij het nog niet. zat hele tijden stil achter zijn scherm te turen, zodat ik al een paar keer vroeg of het wel lukte. Niet dus want uiteindelijk wist hij bij navraag nog niet mijn goede postcode te zeggen. Naam van deze man heb ik dus gevraagd: Meneer Wit. Na mijn vraag of hij ook een voornaam had was dat:Jan.
Zou fijn zijn als er gekeken wordt of dezen Mijnheer Jan Wit wel kapabel is voor dit werk..
Ik hoop nu dat dat er een nieuwe chipkaart toegestuurd wordt met tegoed. en dat er iets gedaan wordt aan de kosten a 15.00 euro die ik vanochtend gemaakt heb zonder dat ik daar iets mee opgeschoten ben.
Mijn gegevens zijn:F.Heij
van Pallandtlaan 26
3853 ep Ermelo.

In afwachting verblijf ik met vriendelijke groet
F.Heij

ik ben tevreden als mij een nieuw chipkaart met tegoed toegestuurd wordt een tegoed bel kosten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 07:59 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door f.heij