Klacht: niet toegekomen goederen

op 18 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

mijn bestelde (20/11/2012) en BETAALDE goederen (i-helikopter met gyro controle voor iphone / ipad / ipod touch en smiley vorm led sleutelhanger zaklamp)zouden verstuurd zijn via bulkairmail op 26/11/2012. De 20 dagen zijn reeds voorbij. Ook vind ik GEEN volgnummer zodat ik iets kan achterhalen waar de goederen zich bevinden. Indien deze goederen niet toekomen voor eind deze week (21/12/2012), wil ik mijn geld terug, zodat ik bij eerlijke handelaars deze goederen kan gaan kopen!

De goederen moeten toekomen ten laatste 21/12/2012. Indien niet wil ik verwittigd worden en moet het geld dadelijk teruggestort worden (met bewijs) zodat ik bij eerlijke handelaars deze goederen kan gaan kopen voor de kerst!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 december 2012 om 04:48 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door ricoura