Klacht: Niet tijdig terugmailen..

Shar8511 op 03 april 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op het dossier zelf kan ik niet ingaan dit klopt. (Niet helemaal maar goed dat is niet aan hun)
Maar tijdig response geven op vraag om betaalafspraak gebeurd niet.
Zodoende kunnen ze makkelijk extra kosten bijboeken.

Gewenste Oplossing:

Goede betaalafspraak en zonder de extra kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

4 jaren geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door