Klacht: niet thuis briefjes

op 09 juli 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

gister 3-7-15 trof ik een briefje in de brievenbus met wij troffen niemand thuis. onzin, de hele dag waren er hier mensen thuis, alle deuren stonden open en ik heb zelfs op de afgesproken bezorgtijden zitten wachten op jullie en extra goed opgelet of er op de deur werd geklopt. ( hebben geen deurbel iedereen klopt). op het briefje stond dat de DHL het vandaag 4-7-15 nog een keer zou proberen tussen 9:00 en 13:00. En weer goed opgelet, zelfs er eerder voor opgestaan zodat ik de DHL niet zou mis zo lopen. en ja hoor, ik kijk om 13;15 in de brievenbus en weer een wij troffen iemand thuis briefje. wij hebben een lange oprit en de brievenbus staat vooraan de weg. ze zijn niet eens de oprit op komen lopen. ik vind dit wel een ernstige zaak en lekker gemakkelijk gedacht. als ze hadden geklopt zoals iedereen doet, was er ook gewoon open gedaan. jammer genoeg kan ik door de bomen net niet zien als er een bus vooraan de oprit staat anders was ik er wel naar toegelopen. dat er een container voor ons huis staat betekend niet dat wij er niet zijn… er word nieteens de moeite genomen om onze oprit op te lopen. andere bezorg services doen dit wel gewoon en heb ik nog nooit problemen mee gehad. ik had dit paketje snel nodig omdat ik op dit moment geen goede schoenen heb en morgen ver moet lopen…. nu moet ik maar wachten op maandag omdat de bezorgers lekker laconiek zijn.

dat er gewoon aan de deur geklopt word. dit is niet iets heel raars ofwel?

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 juli 2015 om 15:35 geantwoord

Beste heer Lammers,

Excuses voor het late antwoord op uw klacht. Helaas hebben wij door grote drukte enige achterstand.

Ik zal een klacht indienen over de eerste twee bezorgpogingen van het pakket in kwestie. De bezorger zal dan door de leidinggevende worden aangesproken op de mislukte leveringen. Excuses voor het ongemak.

Gelukkig zie ik dat u het pakket maandag wel heeft mogen ontvangen. Wij wensen u veel plezier met het pakket.

David

Alle klachten die gemeld zijn door Robin_Lammers