Klacht: Niet thuis?

op 03 juli 2012 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanavond zou mijn nieuwe telefoon bezorgd worden. Heb verschillende berichten van Dynalogic gekregen dat mijn product vandaag 3 juli tussen 17:00 en 21:00 uur geleverd zou worden. Ik heb hiervoor een vrije avond moeten plannen, maar ik had het er voor over.
Na een avond wachten kwam ik tot het besef dat er niks geleverd zou worden. Ik dacht eerst nog dat ze vertraging opliepen en verwachtte een bericht met excuses dat het wat uitgelopen was en dat er een nieuwe afspraak nodig zou zijn. Hiermee zou ik in principe kunnen leven, want het kan niet altijd vlekkeloos lopen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik een ander bericht; De koerier had mij niet thuis aangetroffen en had daarom een briefje achtergelaten dat ik niet thuis was. Woest ben ik eerlijk gezegd dat ze dit beweerden. Ik heb namelijk de hele avond gewacht en dan krijg je zo’n rotsmoes. Ik geef wel toe dat mijn adres niet makkelijk te vinden is, maar tot nu toe hebben alle koeriers mijn adres gevonden. Dus kunnen ze hier niet mee aankomen. Tevens hebben ze mijn nummer, dus kunnen ze altijd contact opnemen. Nu moet ik een nieuwe afspraak plannen. Nu maar hopen dat het dan wel goed verloopt.
Ik neem morgen nog contact met ze op…

Excuses. En de koerier, als het de fout van de koerier is, aan de tand voelen. De volgende keer meer op de hoogte gehouden worden van de gang van zaken.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

4 jaren geleden - Om uw klacht te kunnen beoordelen ontvangen wij graag de volgende informatie van u: - Naam - Postcode - Woonplaats - Ordernummer

Dynalogic

Heeft op 18 maart 2013 om 16:47 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw order niet kunnen achterhalen daar wij de nodige informatie niet hebben ontvangen. Wij kunnen deze situatie dan ook niet verder beoordelen.

Dynalogic B.V.

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynalogic beoordeeld.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Upset85