Klacht: Niet thuis

Ik zit een hele dag thuis, omdat ik via track en trace kon zien dat het vandaag bezorgd word. Tussen 09:00 en 18:00 uur. Om 16 uur rijd ik even naar de winkel en terug, 10 minuten. Ik zie voor mijn neus de GLS bus wegrijden voor mijn deur. Ik zei nog tegen mijn vriend rij erachteraan dat is onze bestelling, meer voor de grap want je zou verwachten dat het bij de buren ligt. Die buiten aan bezig waren.
Binnen gekomen, ligt er een brief in de bus dat het nergens is afgeleverd maar dat we een nieuwe afspraak moeten maken.
Ik heb snel naar GLS gebeld, om te vragen of wij naar de locatie van de bezorger konden rijden.
De medewerkster heeft de bezorger gebeld maar had geen tijd om te wachten en ze konden mij ook geen eindpunt aangeven. Ik ben hoog zwanger en heb de bestelling hard nodig, het enige dat ze konden doen is een nieuwe afspraak voor donderdag inplannen. Weer van 09:00 tot 18;00 uur, fijn weer een dag binnen wachten!! En hopen dat de kleine nog blijft zitten, aangezien hij elk moment kan komen.

Slechte service!!!

Ik vind dat ze de bezorging gewoon bij de buren hadden kunnen afgeven, zoals alle andere bezorgers altijd doen. Anders had het een fijne service geweest als wij een locatie van de bezorger kregen zodat wij er zelf om konden rijden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MalloryCheata