Klacht: Niet tevreden met oplossing

op 12 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 15 dagen geleden gezegt dat we niet de bus in kwamen door verkeerd afgestempelde kaartjes we hebben daardoor de sollicitatie gemist. We hadden veel tijd verloren en we hebben gevraagd ons geld terug te krijgen met foto bewijzen van onze kaartjes. Ze sturen ons opnieuw 2 dagkaarten waar we dus niks aan hebben. Terwijl we 4 hadden gekocht. We hebben daar nu niks aan want we hadden het toen nodig we willen geen kaartjes als vergoeding maar gewoon ons geld terug.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van 4 dagkaarten (geld)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 mei 2017 om 22:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tessaxxw,

Allereerst vind ik het jammer om te horen dat je het niet eens bent met de oplossing die onze klantenservice jou heeft geboden.

Omdat ik zie dat je ook via het systeem van de afdeling klantenservice een melding hebt lopen, stuur ik dit bericht door naar hen zodat zij dit mee kunnen nemen in de afhandeling van jouw melding.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^GR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Tessaxxw