Klacht: Niet tevreden met oplossing

op 12 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

We hebben 15 dagen geleden gezegt dat we niet de bus in kwamen door verkeerd afgestempelde kaartjes we hebben daardoor de sollicitatie gemist. We hadden veel tijd verloren en we hebben gevraagd ons geld terug te krijgen met foto bewijzen van onze kaartjes. Ze sturen ons opnieuw 2 dagkaarten waar we dus niks aan hebben. Terwijl we 4 hadden gekocht. We hebben daar nu niks aan want we hadden het toen nodig we willen geen kaartjes als vergoeding maar gewoon ons geld terug.

Vergoeding van 4 dagkaarten (geld)

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 mei 2017 om 22:21 geantwoord

Beste Tessaxxw,

Allereerst vind ik het jammer om te horen dat je het niet eens bent met de oplossing die onze klantenservice jou heeft geboden.

Omdat ik zie dat je ook via het systeem van de afdeling klantenservice een melding hebt lopen, stuur ik dit bericht door naar hen zodat zij dit mee kunnen nemen in de afhandeling van jouw melding.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^GR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Tessaxxw