Klacht: Niet tevreden klachten afhandeling

op 29 januari 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In juni 2011 had ik een bank besteld bij Leen Bakker Stadskanaal na ongeveer 8 weken werd ik gebeld dat er per abuis een verkeerde bank voor mij besteld was en dat ze alsnog de goeie bank gingen bestellen. In oktober 2011 kreeg ik een telefoontje dat de bank binnen was. De bank werd geleverd en na een 5 weken zakte de bank op een bepaalde plek helemaal door. Ik heb een klacht bij filiaal Stadskanaal gedeponeerd en na een paar weken kwam er een medewerker langs om te kijken of de klacht wel gegrond was. Deze medewerker kon alleen maar beamen wat ik ook al gezegd had. Zij hebben dus de gegronde klacht bij het hoofdkantoor geplaats en na een week werd mij verteld dat er iemand langs zou komen om het te repareren. Omdat het nogal lang duurde en ik met de feestdagen Kerst/Oud/Nieuwjaar de familie niet op een doorgezakte bank wou laten zitten,heb ik de bank bij mijn schoonouders in opslag gedaan en zelf maar een goedzittende bank bij de kringloop gehaald. 12 januari kwam er iemand langs om te repareren. Toen ik ‘savonds bij mijn schoonouders kwam en op de bank ging zitten was het niet naar mijn tevredenheid gerepareerd. De volgende dag maar weer naar filiaal Stadskanaal om mijn klacht daar weer te deponeren. Na een aantal dagen werd ik gebeld en er werd mij verteld dat er weer een medewerker langs kwam om te kijken of mijn klacht gegrond was. De week erop kwam de medewerker weer langs en zoals ik al had gezegd kon hij ook dit beamen. Hij zei dat hij de klacht weer zal deponeren bij het hoofdkantoor. Na een aantal dagen vroeg ik hoe het ervoor stond met de klacht en mij werd verteld dat er weer iemand langs zou komen. Toen ik hier nogal boos over werd werd ik gebeld dat ze dan wel een nieuwe bank voor mij gingen bestellen. Ik heb hun verteld dat het vertrouwen in de bank voor mij verdwenen was, al deze mankementen en dat na 5 weken gebruik was voor mij de reden dat ik niet meer de zelfde bank wilde.Ik heb gekeken of er misschien een andere leuke bank voor mij bij was maar kon er geen leuke passende bank bij vinden.Toen werd mij verteld dat ik dan maar weer een reparatie af moet wachten.

Ik wil nu niet langer wachten en ook geen 2e reparatie maar mijn geld terug !!! Ik heb al zoveel geduld gehad!!
Een bank die ik al in juni 2011 heb besteld en in oktober geleverd en maar 5 weken plezier van heb gehad en daarna alleen maar problemen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door aliefeiken