Klacht: Niet tevreden

op 26 augustus 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb haarverf gekocht om mijn grijze haren bij de slapen te verven maar het dekt niet! Gebeld en kreeg na lang praten een nieuwe verpakking. Werkte ook niet terwijl Loreal op de verpakking zet dat het gegarandeerd dekt! Niet dus!!! Moet je het ook niet op de verpakking zetten! Ook shampoo en creme spoeling gekocht voor droog haar, ruikt vies en je haren worden nog droger. Gebeld maar niets bereikt, slechte service en valse voorlichting! Ben klant af!!!

En teint donkerder, shampoo en cremespoeling maar andere variant, niet meer voor droog haar!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 26 augustus 2016 om 13:01 geantwoord

Beste Karen, Jammer dat je ontevreden bent over de service die we geleverd hebben en ontevreden bent over het aanbod de shampoo en crèmespoeling om te ruilen.
Wij streven ernaar om continue kwalitatief hoogwaardige producten op de markt te brengen. De producten worden dan ook langdurig en uitvoerig getest voordat ze op de markt worden gebracht.
Effectiviteit en doeltreffendheid zijn dan op meerdere manieren vastgesteld. Resultaten kunnen natuurlijk altijd in individuele situaties afwijken.
Mocht je alsnog van ons aanbod gebruik willen maken de shampoo en crèmespoeling om te ruilen dan horen we het graag.

Reactie van de melder van de klacht Kate12

4 maanden geleden - Jullie zetten op de verpakking dat het gegarandeerd de grijze haren dekt, dit is misleidende reclame. Graag ontvang ik een nieuwe kleur verf, shampoo en cremespoeling. Mijn adres is bekend. Dan ben ik tevreden.

Bericht van L’Oréal

4 maanden geleden - Wij hebben nogmaals aangeboden om een shampoo en crèmespoeling op te sturen. Het is niet mogelijk om nogmaals een haarkleuring te vergoeden. Wij hebben op 15 augustusjl. een Excellence 9 opgestuurd als vergoeding. Wij horen graag welke shampoo en crèmespoeling Karen Veenendaal van L'Oréal wilt ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kate12