Klacht: niet terugbetalen van mijn geld

op 12 augustus 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

ik krijg nog een bedrag van 102 euro terug van online. Ik bel al 3 maanden met de klantenservice om dit bedrag terug te krijgen. Er wordt mij elke keer verteld dat ik terug gebeld word hierover en dat gebeurd dan niet. Ik heb laatst eindelijk een smsje gekregen dat het geld binnen 3 weken op mijn rekening gestort word. Vandaag zijn die 3 weken verstreken en ik heb nog steeds mijn geld niet. Weer moet ik wachten tot ze mij terug bellen wat een paar dagen kan duren. Ook de klantenservice helpt mij niet netjes. Ze zijn bijdehand en kunnen zogenaamd nooit wat voor mij doen. Ik krijg hun naam niet te horen wanneer ik daar om vraag en als ik vraag iemand te spreken die mij wel kan helpen kunnen ze mij nooit doorverbinden. Een bedrijf waar ik nooit meer heen zal gaan.

Ik ben tevreden als ze mij vandaag nog mijn geld terug storten en anders mij vandaag nog bellen voor een passende oplossing.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal Jansen