Klacht: niet terug reageren op mail naar aanleiding van klacht en sumier voorstel

op 19 september 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hotel van der Valk Hardegarijp
Dure kamer met bubbelbad geboekt € 118 /per nacht
Na een lange werkdag even relaxen in het bubbelbad werd een ramp
Op het moment dat ik de bubbels aanzette spoot er bruin stinkend water over mij heen.
Ik heb dit de volgende morgen gemeld
Klacht is onderzocht en beaamd .
Ik kreeg een voorstel van 10% korting op een volgende boeking in dit hotel
a Ik kom niet vaak in Friesland en met zo’n belachelijk voorstel zeker niet in dit hotel.
Ik heb dit gemeld via de site van het Hotel en via Valkexclusief.nl

geen reactie terug gehad

Gewenste Oplossing:

Ik had op zn minst een tegoedbon bij een willekeurig van der valk hotel verwacht of terugbetaling van deze overnachting.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door doekendraad.nl