Klacht: Niet terechte rekening.

op 20 mei 2021 over Werkspot in de categorie Algemeen

Ik ben ZZP’er en heb mij ingeschreven via werkspot omdat ik nieuwe klanten zoek. Nadat ik mijn account heb aangemaakt en mijn profiel heb ingevuld ben ik enthousiast begonnen met op klussen reageren, ik was mij bewust van het fijt dat je moet betalen om contact gegevens uit te wisselen met klanten, maar was in de veronderstelling dat er nog een tussenstap was waar ik moet bevestigen om te betalen en daadwerkelijk contactgegevens uit te wisselen. Mij leek dat als ik op veel klussen reageer ik de kans ook vergroot op een match en dan zelf nog zou kunnen kiezen met welke klanten ik verder wil. Maar opeens zag ik tientallen mailtjes van werkspot binnenkomen dat een heleboel klanten hun contactgegevens met mij uit hadden uitgewisseld en daar een flinke rekening voor werd gebracht. Ik kan geeneens zoveel klussen aannemen en vind het niet kunnen dat zonder bevestiging van mij dit zomaar kan gebeuren en er allemaal rekeningen binnenstromen. Ik heb meteen de app geopend en gekeken of ik de overige klantreacties kon verwijderen maar dit was nergens te doen en dus bleven de rekeningen maar binnen stromen. Ik heb tevergeefs heel het internet afgezocht naar een klantenservice nummer van werkspot maar deze is nergens te vinden, nu heb ik een klachtenmail gestuurd naar hun maar deze is ook nog niet beantwoord. Ik voel me heel erg opgelicht door werkspot en aangezien ik geen zin heb in een incasso bureau aan de deur ben ik zelfs aan het overwegen om de rekening maar gewoon te betalen. Ik heb meteen mijn account opgezocht en ga nooit meer een samenwerking met werkspot aan. Ik hoop hiermee andere te kunnen waarschuwen zodat zij niet hetzelfde gezeik hoeven mee te maken, dus let goed op met op klussen te reageren via werkspot. Ook ben ik heel benieuwd of het juridisch gezien überhaupt legaal is waar werkspot mee bezig is.

Groet,

Noah De Jong

Als werkspot mij telefonisch zou benaderen en de kosten in zou trekken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Werkspot

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Werkspot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noah013