Klacht: Niet te vertrouwen

op 10 februari 2018 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

AP stuurt geen e-mail met betalingslink. AP zegt het wel gedaan te hebben maar het is in mijn spam terecht gekomen. Niet dus! Heb het elke dag gecontroleerd. Na 3 weken zelf gechat met AP en mijn e-mail doorgegeven. AP zegt: op dit emailadres hebben wij geen vorderingen.
Na 8 weken een brief op de mat. Twee maal een boete er bovenop…
In eens kunnen ze me wel bereiken, met de post. En met extra kosten.

Ze doen het er gewoon om…

Gewenste Oplossing:

Normale communicatie met klanten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Afterpay

3 maanden geleden - Beste H.C. Cornelissen, We zien dat er al een nette oplossing is aangeboden door een medewerker van onze klantenservice op 09-02-2018. Vriendelijke groet, Margriet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 16 februari 2018 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste H.C. Cornelissen,

Bedankt voor je bericht. Hierin geef je aan dat er e-mails in je spam box terecht zijn gekomen van je e-mailbox.

We zien dat er al een nette oplossing is aangeboden door een medewerker van onze klantenservice op 09-02-2018. AfterPay verstuurt een digitale acceptgiro naar je e-mailadres. De laatste herinnering wordt per post verstuurt.

Vriendelijke groet,
Marjan

Heeft op 17 februari 2018 om 12:49 geantwoord

After Pay blijft volhouden dat hun e-mails in mijn spam zijn terechtgekomen. Is pertinent onwaar.
Ik ga akkoord met het laten vervallen van aanmaningskosten.

Alle klachten die gemeld zijn door hans cornelisse