Klacht: niet te leveren koekenpanneset

op 28 april 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Uw nieuwe opzet van de winkel is erg handig “maar niet heus” de koekenpannen set JUST-2 niet te vinden de verkoopster kijkt op het scherm en die staat er niet in DUS niet te leveren terwijl ik met het aanbiedingenboekje in m’n hand sta, ja, misschien in een ander filiaal? in de Keizerstraat daar komen de goederen aan!!! in was op de Frederik Hendriklaan Den Haag toch echt geen klein en achteraf zaakje, het was ook niet te bestellen?? “we hebben geen plaats voor alles” ?? terwijl het vak voor de helft leeg was?? en de standaard voor tuinslang ook niet te leveren?? ga zo lekker door dan heeft de nieuwe opzet TOTAAL geen zin

wat denkt U???? gewoon je aanbiedingen in de vakken

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 29 april 2016 om 16:58 geantwoord

Beste mevrouw Graafmans,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat de koekenpannenset JUST-2 niet in de winkel te verkrijgen is. Ik heb voor u de winkels in Den Haag gebeld. In de winkel op de Fahrenheitstraat nummer 548 hebben ze een set voor u apart gelegd. Omdat de set zo populair is houden ze deze voor u apart tot en met zaterdag. Mocht u dit niet halen, dan vraag ik u om contact op te nemen met de winkel om een andere datum af te spreken. U kunt hen bereiken door middel van het volgende telefoonnummer: 070-3453273. Overigens is de winkel vandaag geopend tot 20:00 uur.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door liesgraafmans@hotmail.com