Klacht: Niet te eten vissticks; verbeterd recept ???!

op 26 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren aten wij, zoals elke week, Iglo vissticks. We zijn gewend aan de goede smaak en uitstekende kwaliteit van deze Iglo vissticks. Dit keer waren ze echter niet te eten. Bij het verwijderen van het paneer was duidelijk te zien dat het vis heel anders van consistentie was. Niet meer wit, maar grauw en bestaande uit allemaal nog grauwere stukjes. We hebben ze alle 20 weg moeten gooien. Vervolgens hebben we nog 20 gebakken (wel met dezelfde lotcode helaas). Hetzelfde resultaat, ook niet te eten. Dus ook weggegooid. Ons diner was verpest (want geen vis en/of vlees). De verpakking bestudeerd hebbende viel mij op dat er aan de voorkant werd vermeld: NIEUW RECEPT. Ik dacht dat dat sloeg op het krokanter worden in de oven, maar schijnbaar wordt er nu ook een mindere kwaliteit vis gebruikt. Als dat zo blijft hoef ik ze nooit meer. Dan moeten we helaas overstappen op een ander merk. Jammer, want we eten ze al meer dan 20 jaar elke week (20 stuks x 50 weken x 20 jaar = 20.000 vissticks) en tot nu toe altijd Iglo…

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag van u vernemen of het een incident betreft (slechte vis in een bepaalde lotcode) of dat er daadwerkelijk iets gewijzigd is aan de kwaliteit/samenstelling van de vis die u gebruikt. Ik zou het heel jammer vinden als we nu niet meer kunnen genieten van de vertrouwde kwaliteit van Iglo. Bovendien vind ik het vanuit het groene oogpunt ook niet kunnen dat ik voedsel weggooi. Helaas hebben we dat nu wel moeten doen met 1,2kg visstick...

Ik hoop dat uw antwoord mij kan bewegen om nogmaals Iglo vissticks te gaan proberen. Want: What else?

En, oh ja, we hebben de vissticks bereid op dezelfde manier als we dat altijd al doen: in de koekenpan.

Graag hoor ik van u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Draaisma123