Klacht: niet te bereiken klantenservice Volkskrant

op 02 juli 2012 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

Volkskrant

Heeft op 03 juli 2012 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het spijt ons te horen van uw klacht. Naar aanleiding van uw klachten is reeds een herhaalklacht aangemaakt. Hierbij krijgt de distributeur een extra seintje van de klachten over zijn bezorger. Mocht het desondanks toch weer mis gaan, maakt u dan vooral melding van de klacht. Dan zal een onderzoek gestart worden. Verder, Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende konden wij u niet direct helpen. Als u sneller geholpen wilt worden, kunt u beter contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0561 555, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, of geef uw bezorgklacht door via www.volkskrant.nl/service. Bij wijze van uitzondering heb ik uw klacht nu ingevoerd. Met vriendelijke groet, Webcare de Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht volkskranten

5 jaren geleden - prima en tegelijk heeft de hele straat de krant weer. mvg. RG

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Volkskrant beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door volkskranten