Klacht: Niet te bereiken bij vraag betreffende restitutie vliegreis Spanje COVID-19

op 12 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer al enkele weken mail contact te leggen wat betreft restitutie vliegtickets. Kan niet eens een mail sturen naar deze organisatie! Dat terwijl onze medereizigers die via een andere organisatie hebben geboekt wel netjes bericht hebben ontvangen en restitutie

Gewenste Oplossing:

Als ik bericht ontvang en mijn tickets terug betaald heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 19 mei 2020 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste B van Eembergen,

Door de enorme drukte is het helaas niet mogelijk al onze klanten tijdig te informerenof te beantwoorden. Mijn excuses daarvoor.

In de boeking zie ik dat het een vlucht met Ryanair betreft
Je kunt inloggen via www.ryanair.com met je online check-in nummer en het bijbehorende e-mail adres. Deze informatie staat in je e-ticket. Wanneer je ingelogd bent kun je kiezen voor omboeking of terugbetaling.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Moniek
Klantenservice Cheaptickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Bram200520